ما چه کار می کنیم؟

آموزش ، حمایت و هم‌افزایی سه حوزه فعالیت ما است.

ما می‌کوشیم کودکان را برای توانمند شدن در زمینه‌ی اجتماعی و مالی ترغیب کنیم تا با انتخاب‌های بهتر در مسیر رشد و پیشرفت خود و جامعه‌شان گام بردارند. در این مسیر تلاش می‌کنیم برنامه‌ی آموزش متوازن اجتماعی و مالی را معرفی کنیم، برنامه‌های آموزشی متنوعی برای مربیان و تسهیلگران تدارک ببینیم، در کنار شما راه‌های مناسبی برای اجرا و پیاده‌سازی بیابیم، در کنار هم تجربه کنیم، بستر مناسبی برای ارتباط و ثبت تجربیات پیدا کنیم و محیطی برای یادگیری ایجاد کنیم.

ما چه می‌ کنیم

آموزش

اگر کودکان از ما بپرسند چه می‌کنیم، پاسخ ما این است که ما تلاش می‌کنیم معلمان شما شاد باشند و لبخند بزنند و شما هم بتوانید درباره‌ی زندگی‌تان با هم صحبت کنید و تصمیم‌های خوب بگیرید.

تلاش اصلی ما در آموزش، آشنایی معلمان و تسهیلگران با برنامه‌ی آمال و توانمندسازی آنان با کمک روش‌های آموزشی نوین است. برای رسیدن به این هدف از این دو شیوه بهره می‌بریم:

  • برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای معلمان و مربیان آموزشی
  • تهیه‌ی محتوای کاربردی برای مربیان، تسهیلگران و مدیران آموزشی

حمایت

ما خود را متعهد می‌دانیم که تجربیات و امکانات خودمان را در زمینه‌ی آموزش کودکان و جوانان با مربیان و تسهیلگران کودک و نوجوان به اشتراک بگذاریم و در این راه:

  • در کنار مربیان برای پیاده‌سازی آموزش‌های مالی و اجتماعی فکر می‌کنیم و با هم راه‌های اجرایی مناسب با محیط آموزشی‌شان را پیدا می‌کنیم.
  • برای اجرا و شروع برنامه به مربیان و تسهیلگران مشاوره می‌دهیم و در کنارشان تمرین می‌کنیم.
  • برنامه‌های ویژه‌ی آموزشی مانند دوره‌های خاص یا اردوها یا رخداد‌های آموزشی را با همکاری تیم آموزشی مربیان طراحی می‌کنیم و به مربیان و تسهیلگران کمک می‌کنیم تا آن را اجرا کنند.
ما چه می‌ کنیم
ما چه می‌ کنیم

هم افزایی

تغییر و بهبود نظام‌ها بدون مشارکت امکان‌پذیر نیست و مشارکت نیازمند روش‌هایی برای همکاری هم‌افزا و بستر ارتباطی است. ما تلاش می‌کنیم بستر چنین مشارکتی را فراهم کنیم و در این راه:

  • سعی می‌کنیم تا تجربیات و بازخوردهای معلمان و تسهیلگران را در آموزش اجتماعی و مالی جمع‌آوری و ثبت کنیم و آنها را به اشتراک بگذاریم.
  • شبکه‌ای برای ارتباط شرکا و ذینفعان ایجاد کنیم.
  • با هم برنامه را بازبینی کنیم و راه‌های بهبود برنامه را بیابیم و محیطی یادگیرنده خلق کنیم.

© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آمال است.