چگونه با هم همکاری کنیم؟

آمال دعوت به تلاشی همگانی برای توانمندسازی اجتماعی و مالی کودکان و جوانان است. شما می‌توانید در نقش‌هایی متفاوت با برنامه‌ی آمال همراهی کنید.

چگونه با هم همکاری کنیم

شرکای برنامه‌ی آمال صاحبان برنامه در حوزه‌های اجرایی خود هستند و برنامه را براساس بستر فرهنگی و اجتماعی و نیازها و ارزش‌های مشترک پیش می‌برند.

از آغاز کار یعنی آموزش مربیان و معلمان تا اجرای برنامه در مؤسسات آموزشی و در نهایت ارزیابی کار، ما در کنار شما و تسهیل‌کننده‌ی اجرای برنامه هستیم. مشارکت‌ با آمال شش گام دارد:

1) آمادگی اولیه و آشنایی

با ما تماس بگیرید و ما آمال را به شما معرفی خواهیم کرد.

2) هم‌فکری و برنامه‌ریزی

بررسی می‌کنیم چگونه می‌توانیم با کمک هم برنامه را در مؤسسه‌تان اجرا کنید. اهدافمان را تنظیم می‌کنیم، محدودیت‌ها و قابلیت‌هایمان را می‌شناسیم و با منابع و قابلیت‌های یکدیگر آشنا می‌شویم.

3) تفاهم و آماده‌سازی

مشخص می‌کنیم از همدیگر چه انتظاراتی داریم، چه محدودیت‌هایی داریم و ارزش‌ها و اصول کارمان چیست. سپس برنامه‌ی اقداممان را تنظیم و قرار و مدارها و تعهدات کاری‌مان را مشخص می‌کنیم.

4) آموزش مربیان

معلمان و تسهیلگران را معرفی و در برنامه‌های آموزشی ما شرکت می‌کنید و از منابع آموزشی استفاده کنید.

5) اجرای برنامه

کمک می‌کنیم برنامه را شروع و از تجربیات ما و سایر شرکا استفاده کنید.

6) مرور و ارزیابی

از بازخوردها و تجربیاتتان می‌پرسیم و از شما می‌خواهیم مشکلات اجرایی برنامه را به ما ارائه کنید تا بتوانیم برنامه را بازبینی و اصلاح کنیم و با هم راه‌های اجرایی بهتر و مناسب‌تری پیدا کنیم.

در هر یک از این جایگاه‌ها می‌توانید در برنامه‌ی آمال فعالیت کنید:

  • مدیر مؤسسه‌ی آموزشی
  • مربی یا تسهیلگر
  • پشتیبان
  • دانش‌آموز
چگونه با هم همکاری کنیم
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آمال است.