«ما، همکاری، آینده» نخستین برنامه مشترک مؤسسه آمال و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

«ما، همکاری، آینده» نخستین برنامه مشترک مؤسسه آمال و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. این دوره در همایش منطقه‌ای کانون‌یاران در شهرستان چالوس برگزار می‌شود.

آمال بر مبنای تعهدش به ارتباط مؤثر با سازمان‌ها و نهادهای آموزشی، با کانون پرورش فکری در نقش یکی از نهادهای متولی پرورش کودکان و نوجوانان همکاری خواهد کرد. این همکاری در همایش منطقه‌ای کانون‌یاران در قالب رویداد «ما، همکاری، آینده» صورت می‌گیرد.

همایش منطقه‌ای کانون‌یاران به همت کانون پرورش فکری استان قزوین در روزهای 18 تا 20 شهریور، در اردوگاه دلگشای کانون پرورش فکری برگزار می‌شود. در این همایش 52 دانش‌آموز 12 تا 16 ساله از شش استان آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان شرکت می‌کنند. این گروه اعضای فعال کانون پرورش فکری در شهرها و استان‌های خود هستند و در نقش «کانون‌یار»،این مرکز فرهنگی را به همسالان خود معرفی و آنها را به عضویت و فعالیت در کانون، تشویق خواهند کرد.

مؤسسه‌ی آمال با برگزاری دوره‌ی دو روزه‌ی «ما، همکاری، آینده» در این همایش به بچه‌ها یاری می‌رساند با یکدیگر آشنا شوند؛ علائق و خواسته‌های خود و دیگران را بشناسند، فرصتی برای دوستی و گفت‌وگو در اختیار داشته باشند، با رسوم و فرهنگ‌های مناطق دیگر آشنا شوند و ایده‌پردازی و تصمیم‌گیری گروهی را در عمل تجربه کنند.

این دوره با روش آموزش مشارکتی و تعاملی برگزار خواهد شد و قصه‌گویی، یادگیری با بازی، بارش فکری، موسیقی و نقاشی بخشی از فرآیند آموزشی لذت‌بخش شرکت‌کنندگان خواهد بود. در فعالیت نهایی این دوره، ایده‌های دانش‌آموزان برای فعالیت‌های آینده‌شان در کانون پرورش فکری در قالبی خلاقانه (نقاشی، داستان، تئاتر، …)  ارائه می‌شود.

«ما، همکاری، آینده»، نخستین برنامه مشترک موسسه آمال و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، با هدایت گروه آموزش موسسه آمال در روزهای 19 و 20 شهریور 1403 در نمک‌آبرود، چالوس برگزار می‌شود.

ما، همکاری، آینده
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *